Selasa, 6 November 2012

Eeeee.. tikus ker...

Gambar Hiasan
Ari nih.. ader kematian lagi kat stor belakang... Kali nih.. baik punyer landing .. kat tengah medan org nak jalan g toilet... menciknye... time bukak pintu tu mmg terus mate nampak sekujur badan berbulu yg mmg mengelikan... eeee.. mencik la... tutup pintu  terus lari ke depan balik xjadik nak membuang bile nampak "bende" tu...

Adus sape plak nak tolong buang nih.. mencik... mencik.... nampak gayenyer aku n kawan aku jugak la yg kene buat keje yg menjijikkan tu lagi.... ooo tidak.... tengok rupenye pun aku x boleh.,.. camne la nak buang "bende " alah nih... adus....

Setelah bermesyuarat berdue ngan member aku tu (chewah.. bunyi cam keje besau je kan..). kawan aku setuju tuk tutupkan badan "bende" tu ngan plastik itam..  aku plak ngan pantas buat la peralatan tuk kaup "bende" tu dan buang kat seberang jalan...

Akhirnye "mission accomplished".... yeah... berjaye... so tempat kejadian tu .. kiteorang siram "ajax fabuloso".. terbaik kan... hehehe...

 Kalo tengok kartun "bende" tu xder le geli mane pun.. tp bile tgk real... eeee x kuase akak nyah... geligeman satu badan...

Tiada ulasan: