Rabu, 21 November 2012

kaki mak bengkak....

Ya Allah, sembuhkan la bengkak dikaki mak ku Ya Allah..... Apekan daye aku jauh.... ape yg dpt aku bantu hanye la ngan iringan doa dan airmate.... Kesedihan yg aku rase skang xleh dibendung lagi.... aku kat sini jage mak mentue yg selalu sakit... sebaliknyer mak aku sendirik xder org yg amik peduli....

Ya Allah kau lembutkan la hati adik2 aku .... kau berila pertunjukMu Ya Allah.. Kau bukekan la hati mereka tuk ikhlas menjage mak... bertanggungjawab keatas mak.... ambil tau sakit pening mak... Kasihanila mak ku Ya Allah.... Sakit pinggang mak xpernah sembuh.... ditimpe pule ngan bengkak kaki ... kesiannye nasib mak...

Ya Allah... jika ini la balasan dosa yg pernah mak aku lakukan.. kalo boleh....kasik la sakit mak tu kepada ku Ya Allah... kasihani la mak ku Ya Allah.. sesungguhnyer mak aku seorang insan yg lemah Ya Allah...

Sayang la mak tu.. mentare ader... kasih la mak tu.. mentere boleh.... belai la mak tu...mentere ader depan mate... jangan dah takde sok.. baru nak nyesal.... fikir la baik2... x kisah la.. betape pedihnyer kate2 mak... xkisah la.. betape sakitnyer hati ngan perangai mak tu.... x terbanding sakitnye yg mak tanggung mase lahir dan besarkan kite...

Tiada ulasan: