Selasa, 6 November 2012

Mohon petunjukMu Ya Allah....

Alhamdulillah.... Aku masih dibenarkan Allah untuk terus menikmati nikmat yg dilimpahi pada aku setiap hari.... ibubape... suami.. anak2... adik beradik... mentue.. ipar duai serta saudare mare dan sahabat hadai  yg aku sayangi masih dipinjamkan pada aku sehingge ke ari ini.. Syukur Alhamdulillah...

Tak sangke dah 8 tahun aku sekeluarge tinggal bersame mentue... Segalenye Allah yg tentukan... Jika sebelum kawin.. mak selalu kate.. biar lain rumah jangan satu rumah... tapi kadang2 ape yg kite x nak berlaku.. itu yg akan berlaku .. So aku redha... aku tau segale2nye ada hikmahnye...

Memang kebanyakan yg aku tanye.. mmg x tahan duk ngan mentue... Tapi pernah ke kite tanye sama ade mentue kite tahan ke duk ngan kite... Sebenau nye.. due2 belah pihak tetap akan rase ketidak selesaan tu... Seperti pasangan lain.. aku teringin duk umah sendirik jugak.. tapi ape kan daya.... Hanya Allah je yg tau.... Aku harap satu ari nanti aku akan dapat duk umah sendiri jugak.... InsyAllah....

Tiada ulasan: