Sabtu, 17 November 2012

U-mobile bagus gak kan....

Dah lame adik aku suruh aku beli sim card u mobile..... ala berape sgt pun sim card skang nih .. lain la dulu.. mahal mengutuk... kalo x silap aku... no hotlink yg aku pakai skang.. regenyer rm123... amik kau.. leh beli tipon bangla (n1280) 2 biji...hehehe... dulu tipn paling murah pun dekat rm400 lagi nak beli sim card mahal lg... giler kan... skang nih... melambak tipon murah .... ari2 nak tukar no tipn pun boleh...

berbalik pade u-mobile... kalo cite pasal line.. mmg x brape nak bagus la... rumah korang belah2 pekan... leh gune la... bagus gak... beli sim card dlm 9 inggit dlm kredit ader 5 inggit.... pastu wajib top up rm10 first time baru leh dapat free tipn ke rangkaian yg same setiap hari selame 60 minit selame 10 ari...so lepas tu kalo nak dapat free lagi top up le 5 inggit leh dpt gak tp tahan 3@5 ari jer la .. bestkan.... so kredit kadang2 kredit tu cam x gune langsung la..hehehe

So skang dalam sehari aku leh tipn mak aku  3 ke 4 kali...buat mase nih aku, adik pompuan, adik lelaki dan mak pakai u mobile.. so mmg best la bile dpt sembang free nih... setakat nak jadik kan no tipn sampingan jer.. yg main line jangan buang plak... sbbnyer u mobile nih kalo ujan out terus.. xder line... ahaks.. cepat le beli sim card u mobile... gune tok kegunaan family jer.... ok sangat...

Tiada ulasan: