Jumaat, 27 April 2012

Ini lah Aku yg sebenar....

Aku rase, aku x sombong tp kadang2 sifat malu aku yg menebal yg menyebabkn org kate aku sombong... dan aku jugak ade sifat pelik yg aku sendirik pun x tau nak terang kan camner... Yang pasti aku hanya insan biase yg sentiase melakukan kesilapan... xkire bape kali aku menyesal tp aku still buat gak kesilapan tu... Ya Allah ampun kan dosa hambaMu ini Amin..

Aku mmg seorg yg suke motived diri sendirik dan org lain jugak.. aku jugak seorg pendengar setia... aku rase la... hehehe ....aku suke memberi pendapat dan nasihat kat org... xkire ape masalah pun aku mmg sedie mendengar... walaupun masalah yg dihadapi diorg tu mungkin xpenah pun aku selesaikan tp.. atleast aku leh happykan ati diorg dgn  mendengar luahan ati diorg ....

Aku harap org disekeliling aku happy jer... walaupun ader masalah tp ati kene happy kan... yg pasti jgn lupe solat ok mintak kat Allah sentiase bagi kite petunjuk tuk selesaikan masalah.. mintak ngan penuh keikhlasan... InsyaAllah doa kite akan termakbul...Amin....


Tiada ulasan: