Jumaat, 14 September 2012

Keajaiban Allah dimana-mana

Syukur Alhamdullilah... due ari lepas aku mengalami masalah yg agak sukar jugak nak ditangani.. bende tu mmg simple jer tapi disebabkan manusie yg complicated.. so bende tu jadik susah... Adui. nye...

Dekat due ari jugak la kepale nih dok pikir bende nih.. selesai ke tak... Biasenyer aku mmg akan mintak Allah permudahkan segale urusan harianku... Sebelum subuh aku akan sembahyang hajat.... Aku mintak Allah lembutkan hati si polan tu agar x buat masalah nih jadik complicated lagi...

So... dengan izin Allah segalenyer berakhir dengan penuh rilek dan lancar sekali.... Allahmdulilah.. Syukur kepade Allah... Lepas sume dah selesai... aku niat nak buat sembahyang sujud syukur... Allamdulilah jugak aku dah pun selamat menunaikan solat zohor dan sujud syukur....

Tu la kan... mane ader manusie dalam dunie nih x der masalah.... yang pasti kite mesti yakin... Allah sentise ader bersame kite.. so tugas kite cume mintak jer.... cube jgn buat ape yg dilarang dan buat aper yg disuruh... dan jgn lupe jugak.. sekali-sekale tu try carik mase skit buat perkare2 sunat... top up skit2 mane2 ader kekurangan kat dalam diri kite... baru hidup kite rase aman dan damai... Amin....

P/S: kalo kite sentiase ingat kat Allah, InsyaAllah Allah lagi ingat kat kite....

Tiada ulasan: