Rabu, 12 September 2012

Raye 2012 ~ Pilunyer

Taun nih x dpt le aku balik umah mak aku, berpanjangan la kerinduan aku kat mak aku tu.... Ya Allah... ader la hendaknyer rezeki terpijak tetibe leh balik jumpe mak... x kisah la lepas raye pun boleh....ape yg ditunggu mmg x kunjung tibe... ape yg diharapkan pun xde jugak.. xpe la.. mgkn rezeki lain kali kot...

Ape2 pun aku ber syukur sgt.. walaupun aku xder dpt ape2 raye nih... tp laki aku dapat gak rezeki tambahan dari pihak majikan.. Alhamdulillah... atleast ade gek rezeki anak2... Mak aku yg dijanjikan akan datang raye pertame.. x jadi datang sbb adik aku kene keje... sian sgt... x pe la mgkn lain kali kot...

Ya Allah, Kau permudahkan la segale urusan ku, urusan suami, anak, ibu bape dan ibu bape mertue, ahli keluarge dan temanku Ya Allah.. Amin...

Tiada ulasan: