Selasa, 15 Mei 2012

Rase macam sesak nafas.....x bestnyer

Ya Allah dugaan betul la kan bile tetibe badan kite kene sesuatu yg menyebabkan jiwe rage terganggu...2 minggu lepas aku selalu rase tarik nafas cam x sampai kat paru2.. mmg rase x best langsung...mulenyer aku ingat sbb byk makan... mmg pun aku kuat makan sebelum tu.. so aku pun start la pose .. kemungkinan kolestrol aku tinggi kot... (mood malas nak g jumpe doktor).. tp seminggu pose pun x ok2 jugak...

Kenkadang rase cam nak mati pun ader... sbb cam nafas sikit2 je... Aku try gek makan gaviscon sbb aku ader bace dlm satu blog tu die pun kene cam aku gak... tp die makan gaviscon ok ... tapi aku x menjadik jugak... lebih 2 minggu gak la aku alami penyakit nih...aku try carik lg info kat internet... ader yg kate try jgn tido terlentang..disbbkn aku mmg tido terlentang... kenkadang  lupe gak nak tido mengereng..hehehe.. nampak sangat dah tue kan...Aku ader terbace gak  care tidur dengan mengamalkan posisi tidur Rasulullah iaitu mengiring badan ke kanan dan tapak tangan di bawah pipi... aku try gak 2 ke 3 kali bile ingat tu... Alhamdulilah ...Aku rase ari nih cam dah kurang dah.. bile tarik nafas cam dah ok jer.. Syukur la kalo dah ok kan...

Hopefully biau le sampai bebile... sekse gak dibuatnyer bile x cukup nafas nih... rase depress sgt... ape buat pun cam x kene jer... aku kalo sakit mmg try cari bahan kat internet... aku nak tau ape sakit aku.. tp byk yg dah kritikal jer...  aku ader gak tanye adik aku (keje nurse).. die kate xder ape2 tu.. kemungkinan stress kot... I hope so la kan.. X mau la sakit yg serius2 nih... mintak dijauhkan la... InsyaAllah...

Tiada ulasan: