Khamis, 14 Jun 2012

Kesedaran semase

Kalo nak buat bende baik nih, liat jer kan... aku masih dlm proses perubahan kearah kebaikan.. InsyaAllah.... mmg la kalo nak ikut kan.. tunggu ape lagi.. tah esok luse mgkn kite dah xder.. tak dan nak tobat amacam..... Adus.. takutnyer bile pikirkan tentang kematian nih...tp tu la sikap manusie yg suke menangguh2...Ya Allah kuat kan la hati hambaMu nih untuk melakukan perubahan yg drastik.. beri la aku kekuatan Ya Allah....

Aurat pun x abis cover lg, bacaan dlm sembhyg plak dlm proses pembetulan.. takut la kan.. dah lame2 sembhyg .. mane tau ader bacaan yg tak berape sempurna... so kene la buat homework balik... nak nasihat kan org pasal aurat ngan sembhyg nih mmg x berani la.. diri sendirik pun x lepas lagi.. nak ngajar org... takutnyer....tp manusie kadang2 x perasaan diri tu x sempurna... mate tu dok nampak ketidak sempurnaan org jer...dan aku adalah insan yg tidak terkecuali... Ya Allah jauhkan la aku dari sifat riak, bongkak dan ketidaksempurnaan.. sesungguhnye aku hanyalah HambaMu yg Lemah... Amin..

Tiada ulasan: