Khamis, 4 Oktober 2012

Mohon KeampunanMu Ya Allah


Gambar Hiasan

Ya Allah.... Takutnye.... Seram sejuk rase badan nih bile mengenangkan saat kematian.... Ya Allah permudahkan la segale urusan hambaMu ini Ya Allah.... Bile ingat mati... terus ingat amalan aku cukup ker... confirm tak cukup kan..... Ya Allah aku hanye hambaMu yang lemah....

Ya Allah...banyaknyer kesalahan yang aku buat Ya Allah... Ampunkan la dose hambeMu ini Ya Allah... Kesilapan demi kesilapan aku lakukan.. Ya Allah beri la petunjuk dan hidayahMu Ya Allah.. Aku mohon keajaibanMu Ya Allah...

Tu la kan...aku selalu terkenang sensorang....kenape la kite takut sgt bile nak amik exam... nak temuduge pun nebes bukan main lagi... kadang2 sampai x terkate.. terkedu.... mati kutu... macam2 lagi.. padehal.. kite tau.. temuduge yg paling dasat sekali bile kite nyer amalan dihitung di padang mahsyar nanti depan Allah Ta'ala.... kehidupan yg kite lalui sekarang nih adalah exam dan praktikal azali yang Allah dah tentukan tuk kite.. dan resultnyer....hanya Allah jer yg tau...tu la hakikatnyer...

Pernah ke kite terpikir... result yg macam mane la kite akan dapat kat akhirat kelak... ape target kite untuk bekalan hari akhirat... Ya Allah soalan tu mmg aku x leh jawap... walaupun sekarang aku berusehe tuk berubah menjadi yg lebih baik .. tetapi aku masih gagal... Ya Allah...berilah aku kekuatan untuk melawan hasutan syaitan Ya Allah.... Aku mohon padaMu Ya Allah agar diberi petunjuk dan hidayah serta ditetapkan iman hingge ke akhir Hayat ku .. Ya Allah.... Amin.....

P/s: same2 la kite muhasabah diri ye....

Tiada ulasan: