Sabtu, 13 Oktober 2012

Hidup penuh tanda tanya

Syukur Alhamdullilah  Dah lebih 30 taun aku idup dalam dunie nih.... macam2 dugaan aku lalui...mmg hidup nih penuh ngan tanda tanye...kan... ape yg jadik akan datang kite tak tau.. yg pasti kite kene usehe mencorakkannye supaye jadik yg terbaik.. InsyaAllah...

Alhamdulillah.. diusia ini... Allah masih sudi pinjamkan aku....mak...ayah.. adik beradik.. suami dan anak2.. yg sentiase menyerikan kehidupanku.... Ya Allah.. aku bersyukur padaMu Ya Allah... Kau perihara la isan2 yg ku sayangi ini Ya Allah...

Segala yang kite tempuh semuenya bergantung pade kite sendirik... yang penting jangan lupe doa... mintak yang baik2 berlaku pade diri kite dan mintak banyak2... jangan pernah jemu berdoa... bukan kene duit pun kalo berdoa lame2... dan jangan sekali2 tinggal sembahyang ye... Sbb sembahyang tu kan tiang agama...lagipun kite kan nak dapatkan result yg baik kat akhirat kelak... InsyaAllah kalo kite sentiase ingat Allah... Allah x kan lupe kat kite...

Aku selalu berdoa agar segale yang aku lakukan akan sentiase diredhai Allah... Ya Allah takutnyer aku pade nerakaMu  Ya Allah... nak bayangkan azab api neraka pun aku x sanggup... Aku mohon pada Mu Ya Allah agar ditetapkan imanku hingge ke akhir Hayat.. amin....

Tiada ulasan: