Jumaat, 5 Oktober 2012

Terus bersemangat....

Gambar Hiasan


Sejak aku kene tarik nafas macam x cukup tu... aku terus tekad nak turunkan berat badan... Nak kate aku nih gemuk sangat xder la... tp berisi la jugak...So skang aku dah start kurang kan makan... aku selalu puase... dan resultnyer.. berat badan aku turun sikit demi sedikit ... walaupun x banyak tapi aku lege sbb masalah penafasan aku dah hilang.. Alhamdulilah...

InsyaAllah mulai minggu nih aku akan cube lari keliling padang kat mpm seminggu sekali...  mule2 buat la 2 ke 3 round dulu kot.... kalo x daye seround pun jadik la kan... hehehe... asalkan ader le jugak kuar peluh tu... itu yg penting pun....

Aku harap semangat aku nih x berenti bile aku dah kurus... aku akan amal bende nih selagi terdaye.. . sbb aku x nak .. muke je nampak ok tapi dalaman x sihat...

Ya Allah...beri la aku kekuatan untuk meneruskan hidup ini dengan care yg sihat.... ya Allah .. Kau pelihara lah kesihatan ku, suami ku, anak2 ku, ibu bapa ku, kedua2 mentueku, adik beradik, saudare mare ,sahabat andai ku serta muslimin dan muslimat di dunia ini .. Amin....

P/S: Diet boleh tapi jgn sampai memudaratkan diri.. ok...






Tiada ulasan: