Selasa, 17 Julai 2012

Masa cepat berlalu

Gambar Hiasan



Korang perasan tak ... skang nih mase cepat berlalu... baru smlm ari isnin.. tup..tup dah ari ahad... Lagi2 kalo ader yg nak buat keje kawin ker... ala lambat lagi.. lagi 5 bulan... tup..tup dah esok je keje kawinnyer... punye la kite x perasaan mase berlalu begitu pantas kan...

Sampai skang aku x caye umu aku dah nak ke arah 40 an... adui biau betul nih... camne kalo aku cakap .. aku still rase cam umo aku mude lagi dlm 18 tahun.. huhuhu.. mesti ramai yg nak muntah kan.. hihihi.. tapi mmg itu la hakikatnyer...x kisah la org nak ckp muke dah bekedut pun perasan mude remaje... ade aku kesah... hahahah.. asal aku happy... Alhamdulillah..

Dari masuk sekolah darjah satu.. sampai dah kawin n anak dah 2 org ... still x caye.. betul ker... dah berpuluh tahun rupenyer aku lalui hidup nih... byk betul cabaran dan dugaan yg aku dah tempuh... Alhadulillah.. syukur... Allah sentiasa bersama aku.... syukur... amin...

P/S: Syukur alhamdulillah...Allah masih memberi peluang pada aku menikmati kehidupan di dunia yg fana ini...

Tiada ulasan: