Sabtu, 21 Julai 2012

Rindu kat mak lagi....

Rindu kat mak lagi.... Ya Allah.. bile la dapat jumpe mak nih.. siannyer kat mak..... x sabar nak jumpe mak.... tapi x tau bile... sedihnyer.... Ya Allah.. nak sangat jumpe mak.. murahkn lah rezeki aku Ya Allah... biau le dapat jumpe mak selalu... xpuas rasenyer sembang dlm tipn jer... jeles gak ngan adik2 sbb dpt tgk muke mak ari2...

Macam mane pun.. aku tetap bersyukur sbb Allah pinjamkan lagi mak kat aku.. Alhamdulillah.. Aku doakan mak sentiase sihat dan bahagia sentiasa....mohon Allah tenangkan ati mak sentiasa... dan aku berdoa supaye.. Allah kasik aku lebih mase lagi tok pinjam mak....aku x tau kalo idup aku tanpe mak.... Ya Allah panjangkan la umur mak ngan kesihatan ....

Pade korang yg yg still ader mak lagi... bersyukur la.. jangan sakitkan ati mak... jage la ati mak jangan sampai terguris...jangan tunngu sampai :-
"Dan ketika tertutup sudah mata ibumu, maka hilanglah satu lagi keberkatan di sisi Allah... Doa seorang ibu.."  
P/s: sementare mak ade .. sayang la.... jgn sok menyesal.. dah x gune.... dah x der ganti lain kali dah.... renung2 kan ye...
 

Tiada ulasan: